9 Οκτ 2009

Με νοιάζει όμως

Σκόρπιες σκέψεις. Πεταμένα χαρτιά. Χυμένα μελάνια. Ένα μαρκαδοράκι κι ένα μολύβι χωρίς μύτη. Ένα πληκτρολόγιο με δεκαεφτά γράμματα, τρία σημεία στίξης και το enter. Μα τι διάολο έγινε; Εγώ κάτι θυμάμαι. Δεν τα είχα αφήσει έτσι. Τέσπα. Δεν ξέρω.

Το τρίο που πήγε; Κάπου σε ένα νησί το είχα αφήσει. Γυρίσανε; Δεν ξέρω. Και δε με έχουν πάρει ούτε ένα τηλέφωνο. Καλά τσογλάνια είναι κι αυτά. Ο άλλος; Ο Ιερεμίας; Άλλος αυτός. Που διάολο γυρνοβολάει κι έχει χαθεί; Θα γυρίσει άραγε; Δεν ξέρω. Εκείνες τις μικρές ιστορίες με κουρασμένους αντιήρωες και άθλια σκηνικά; Που θα τις βρω; Θα καταφέρω να τις γράψω; Δεν ξέρω. Την όρμηση; Τα αληρήματα; Κάτι λίγες εκτροπές και μερικές εξηγήσεις; Τις ατυπίες και τις αφωνίες; Που θα τα χωρέσω όλα αυτά έχοντας μόνο ένα Παρ; Δεν ξέρω. Τα νέα; Εδώ χαμογέλασα λιγάκι. Παρόλα αυτά πως θα τα πω ενώ μου φαίνονται όλα παλιά; Δεν ξέρω.

Θα καταλάβουν κάποιοι πόσο πολύ μου έλειψε το γράψιμό τους; Δεν ξέρω. Η παρέα τους μέσα από τα blog τους; Δεν ξέρω. Έχει νόημα να τους αναφέρω έναν έναν; Δεν ξέρω. Δε μπορώ όμως να μην αναρατωτηθώ. Η Αναστασία ξέρει πόσο πολύ την εκτιμώ κι ας μην είχα καταφέρει (μέχρι πριν λίγο καιρό) να της πω ούτε ένα απλό ευχαριστώ; Δεν ξέρω. Η Κυρά ξέρει πόσο πολύ με βοήθησε στο παρελθόν; Την έχω κάνει να το καταλάβει; Θα το κάνω; Δεν ξέρω. Υπήρξα έστω και για μια στιγμή καλός/σωστός σε κάποια άτομα που πραγματικά γουστάρω κι έχουν σπαταλήσει στο παρελθόν στιγμές ενδιαφέροντος για μένα; Δεν ξέρω.

Η κλεψύδρα του χρόνου που πήγε; Δεν ξέρω. Πάντως θυμάμαι ότι την είχα βολέψει καλά μέσα στην τρύπια τσέπη μου. Τελικά θα καταφέρω να κάνω ένα βήμα χωρίς να πατήσω τη σκιά μου; Δεν ξέρω. Το προσπαθώ εδώ και καιρό αλλά όλο από κάτω μου τη βρίσκω. Θα μου φύγει επιτέλους η ψευδαίσθηση του ελεύθερου χρόνου για να κάνω όλα αυτά που θέλω να κάνω; Δεν ξέρω. Τα νούφαρα θα αντέξουν το βάρος μου; Δεν ξέρω.

Δεν είναι σαχλαμάρα να εξαφανίζεσαι (ξαφνικά), να εμφανίζεσαι και μετά από λίγο να ξαναεξαφανίζεσαι (ακόμη πιο ξαφνικά) για να ξαναεμφανιστείς; Αυτό το ξέρω. Είναι!

Όλα τα άλλα (στην πορεία) θα τα μάθω..

21 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

τώρα αυτό είναι σημάδι έρωτα;
Με μπέρδεψες.. αλλά προς τα κει το πας..
αν είναι όντως αυτό... δεν χρειάζεται και πολύ ελεύθερος χρόνος..

αν πάλι είναι μια φάση μοναχική.. να την αφήσεις γρήγορα πίσω!!!

Σταλαγματιά είπε...

Όλοι κάπου εδώ γύρω είναι και σε περιμένουν.
Με τις αποσκευές γεμάτες όνειρα και χαμόγελα και στιγμές βουτηγμένες σε μελάνι χρωματιστό.
Οι μικροί ταραξίες, ο Ιερεμίας και όλες εκείνες οι μέρες της παλίρροιας.
Θα τους βρεις όταν το θελήσεις είμαι σίγουρη γιαυτό!!

Είναι καλό να φεύγεις όταν νιώθεις πως ήρθε η στιγμή και να γυρίζεις όταν το χρειάζεσαι.
Μικρές ή μεγαλές σιωπές έχουμε περάσει όλοι μας.


Καλώς μας ήρθες λοιπόν ξανά για όσο ;)

Μας έλειψε όλη η παρέα σας!!!

Madame de la Luna είπε...

Η Κυρά (μα ποια είναι αυτή; δεν ξέρω...), δεν έκανε τίποτα απολύτως, πέρα απ' αυτό που ένιωθε. Μην το σκέφτεσαι καν. Κι επίσης κάτι μου λέει, πως μια χαρά καταλαβαίνει και όλα όσα δεν λέγονται με λέξεις. Εντελώς τυχαία το αναφέρω.
;)



Πολύ χάρηκα που είδα επιτέλους ανάρτηση σου.

Κι αν δεν ξέρεις, δεν πειράζει. Αφού σε νοιάζει, θα μάθεις όταν έρθει η κατάλληλη για σένα στιγμή.

Εγώ παρεμπιπτόντως, πάντα φοβόμουν, αυτούς που πίστευαν πως τα ήξεραν όλα.

Φιλί.

tovenito είπε...

ξέρεις πόσες φορές έχω εμφανοεξαφανιστεί;
ούτε εγώ ξέρω!
γράφεις όποτε νιώθεις για όποιους λόγους και για όποια άτομα.
και μη νομίζεις όλοι ακόμη μαθαίνουμε!
μέχρι να μην ξέρουμε τίποτα..

b|a|s|n\i/a είπε...

ξέρεις πώς σε νοιάζουν όλα αυτά που νοιώθεις να μην ξέρεις γνωρίζοντάς τα.
όσο ζούμε μαθαίνουμε. και όσα μαθαίνουμε τα ζούμε. έτσι απλά. :)
πολύ καλό σου βράδυ!

happypepper είπε...

Xωρίς πολλά λόγια, καλώστονα!
Να είσαι καλά, και όποτε έρθεις, ήρθες. πάντα πολύ αγαπητός.
Καλημέρα σου.

Vicky είπε...

:-)

http://img.pcdn.vresp.com/media/1/c/8/1c84bcdccc/e604a57de5/254978f9b8/library/wine-glass.jpg

jacki είπε...

Βασικά τα τρία τυπάκια και οι απίστευτες στιγμές τους μου λείψανε.
Να είσαι καλά.

One Happy Dot είπε...

Καλέ κάτσε μαζί μας και θα βρούμε απαντήσεις για ολα...κι αν κάποια στιγμή θελήσεις να φύγεις για λίγο μην ανησυχείς, θα σου κρατάμε τη θέση ζεστή! :)

Spy είπε...

Να φέρω πασατέμπο;
Ξεικάει η ταινία;

Kος Μηδενικός είπε...

Κριτς, κριτς, κριτς...ησυχία παρακαλώ...ξεκινάει...

@Spy: Πάρε από το δικό μου πασατέμπο και σταμάτα να μιλάς!!

Unknown είπε...

γεια σου αγόρι...

κι εσύ μας λείπεις...

μα, φτάνει που εμφανίζεσαι. για σένα!

;)

φιλιά βρόχινα...

BUTTERFLY είπε...

Αργησα..αλλα σε ξαναβρηκα...και χαιρομαι...κι ελπιζω να ξαναεπιστρεψεις, ξαφνικα και συντομα!

Feli είπε...

xronos...autos telika einai pou se voithaei i pou se kanei liwma..? Analoga tin periptwsi tha elege kapoios...to ena i to allo tha elege kapoios allos...egw den kserw ti isxuei...tha mathw stin poreia...opws mathainei ena mikro paidi..kapoies fores etsi niwthw...tha matheis kai su..siga siga..oles tis apantiseis..oles oses thes..k oses den thes..

Elen Chamelen είπε...

Welcome back then...
;)

BUTTERFLY είπε...

Παλι χαθηκες...
Καλη χρονια!

ΜaRioNaSTRo είπε...

Μου έχεις εξάψει το ενδιαφέρον. Επέστρεψε ξαφνικά!

BUTTERFLY είπε...

Αντε ελα! Ανοιξη μπηκε!

Vicky είπε...

This silence is getting too loud!

BUTTERFLY είπε...

Ελπιζω απλα να εισαι καλα και αυτη η μακροχρονη σιωπη να σημαινει μονο πως η ζωη σου εκτος διαδικτυου ειναι τοσο γεματη που σου τρωει ολο το χρονο!

Vicky είπε...

:)