27 Μαΐ 2009

Ψιτ ψιτ..

Πάει λίγος καιρός από την τελευταία φορά και ξεσυνήθισα. Αυτή την ανάρτηση την έχω γράψει και την έχω σβήσει πάνω από δέκα φορές. Τη μία έγραφα γενικόλογα για αυτούς τους μήνες. Την άλλη ήθελα να ευχαριστήσω κάποια άτομα για τα υπέροχα σχόλιά τους στην προηγούμενη ανάρτηση. Την παραάλλη αναφερόμουνα σε άλλους για το ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους, είτε με επισκέψεις σε ένα αδρανές blog είτε με μια πιο προσωπική επικοινωνία, που εκτίμησα ιδιαίτερα. Τουλάχιστον. Σε μία έγραφα αρλούμπες και σε άλλη μία έγραφα μεγαλύτερες αρλούμπες. Στις υπόλοιπες ούτε καν θυμάμαι τί έγραφα. Τις έγραψα όμως και τις έσβησα κι αυτές. Τελικά κατέληξα σε αυτή και στο τσακ είμαι να τη σβήσω και πάλι. Αλλά δε θα το κάνω. Δεν πάει άλλο. Άσε που και να το ήθελα δε θα μπορούσα γιατί μου τελείωσε η γόμα σβήνοντας τη σκιά μου. Με ακολουθούσε η άτιμη όπου κι αν πήγαινα, κι όχι τίποτα άλλο, αλλά σε κάθε βήμα που έκανα την πατούσα και πόναγα. Λιγάκι.

Τέσπα. Εν κατακλείδι. Το τελευταίο διάστημα γέλασα. Πολύ. Μέχρι δακρύων. Και μετά μπερδεύτηκα λιγάκι. Και λίγο πιο μετά από το προηγούμενο μετά ξέχασα να θυμηθώ αυτά που ήθελα να ξεχάσω.

Άντε. Καλώς σας ξαναβρήκα.

29 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

βρε! :)) απεμπλάκηκες; γερός, δυνατός; αφού γέλασες να μην ανησυχείς. να γελάς πάντα. και να χαμογελάς αληθινά. καλώς όρισες και πάλι!!

ο αποτέτοιος είπε...

και ξαφνικά εκεί που καθόμανε, άκουσα ένα ψιτ ψιτ. στην αρχή δεν έδωσα σημασία αλλά ήταν επίμονο και είπα να το ακολουθήσω. και δεν το μετάνιωσα!!!

καλώς επιστρέψατε!!!

Leviathan είπε...

welcome back!!!!gelases e?ti kalitero? kalispera!

Σταλαγματιά είπε...

Είναι το γέλιο σου που γράφει μουσική,
είναι το χαμόγελο μας που άνοιξε ξανά το παράθυρο σου να μπει ο Μαγιάτικος ήλιος!!!

Καλώς μας ήρθες ξανά φαντάρε,
έχουμε πολλά να πούμε,
το διάστημα ήτανε μεγάλο :))

Φιλί!

Madame de la Luna είπε...

"Γέλα, γέλα πουλί μου γέλα... Γέλα! Κι είν' η ζωή μια τρέλα... "

Μας έλειψες, λέμε!

:)

uberbastard είπε...

Ευτυχως που γυρισες! Εχουν γινει πολυ βαρετα τα μπλογκς τελευταια...

jacki είπε...

Βρε βρε καλώς το φαντάρο :)
Καλώς σε ξαναβρήσκουμε το λοιπόν..
Μας είχες λείψει.
Και ήρθες πάνω στην ώρα για διακοπές ε;
:)
Καλημέρα.

Unknown είπε...

συνήθως στα ψιτ δεν γυρνάω...

...μα στο δικό σου δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ...

;)

ένα χαμόγελο κι από μένα και...


φιλιά βρόχινα...

One Happy Dot είπε...

Οχι άλλη γομολάστιχα!!!!! Επιτέλους έσπασες τη σιωπή σου! Άντε και θα γεννήσουν!!!! :) Καλώς μας ήρθες!

tovenito είπε...

παρουσιάσου!
ή μάλλον δώσε αναφορά!
αιτία γέλωτος;
καλώς ήρθες!

mahler76 είπε...

μας αρκεί που είσαι καλά μικρούλη. καλώς ήρθες στα μέρη μας.

SDRyche είπε...

@ b|a|s|n\i/aΤο απεμπλάκηκα είναι μεγάλη κουβέντα. Πάντως και γερός και δυνατός και γελαδερός, θα μπορούσα να πω, είμαι.
Την καλησπέρα μου!

@ ο αποτέτοιοςΕίδατε καμιά φορά πόσο επίμονα μπορούν να γίνουν αυτά τα "ψιτ"; Πολύ χαίρομαι που τελικά τα ακολουθήσατε.

@ leviathanΕ, κάμποσο γέλασα όλο αυτό τον καιρό! ;)
Την καλησπέρα μου κι από μένα.

SDRyche είπε...

@ ΑναστασίαΚαι να σκεφτείς ότι σπάνια το ανοίγω το παράθυρο! ;)
Αρκετός ο καιρός και μαζεύτηκαν πολλά. Αλλά θα τα πούμε!
Φιλιά.

@ madame de la lunaΕμένα να δείτε, λέμε!!!

@ uberbastardΈχεις πάντα τον τρόπο σου να με κοπλιμεντάρεις. Να 'σαι καλά φίλε μου!
Μη σταματάς όμως κι εσύ..

SDRyche είπε...

@ jackiΚι εμένα.
Οι διακοπές είναι μεγάλη κουβέντα για μένα φέτος. Προς το παρόν, μάλλον, το τρίο θα φύγει γι' αυτές που τους χρωστάω εδώ και πολύ καιρό.
Την καλησπέρα μου.

@ νεράιδα της βροχήςΝα 'ξερες πόσο χαίρομαι που το δικό μου "ψιτ" αποτέλεσε μια εξαιρεσούλα.
;)

@ one happy dotOh, mon dieu! Έπεσα στα γεννητούρια;;;
Καλώς σε βρήκα αγαπητή τελεία!

SDRyche είπε...

@ tovene592
Σμηνίτης ΧΜΗΣ σας αναφέρω κύριε πτέραρχε..
Ααα, δε μπορώ. Έπηξα. :p
Την καλησπέρα μου!

@ mahler76
Μια χαρά είμαι. Το ίδιο εύχομαι και δια εσάς.
Σιγά σιγά θα περάσω κι επίσημα από τα μέρη σας!

Spy είπε...

E, και τι θέτε τώρα δηλαδής;
Να σας στήσουμε και αδριάντα επειδής επιστρέψατε; Ή μήπως να ανακυρήξουμε τη μέρα Εθνική Επέτειο;
Άντε: στρωθείτε και γράψτε κανένα ποστ της προκοπής, διότι η βλογόσφαιρα έχει φτωχήνει επικίνδυνα...

:)




(υγ: αυτό το "φτωχήνει" είναι σίγουρα λάθος, αλλά χέστηκα, ο κ. Σελιτσάνος δεν έρχεται από δω να με διορθώσει...)

happypepper είπε...

Καλώστονα!
Καλωσήρθες!
Χαίρομαι, πολύ χαίρομαι!
Πιπεράτα χαμόγελα κι από μένα!

She είπε...

Νιαααου ;)

BUTTERFLY είπε...

Επιτελους η εμπλοκη εγινε απεμπλοκη!
Το γελιο ειναι ζωη...ακομα κι αν φερνει δακρυα!
Καλωσορισες πισω! Μην χαθεις παλι!

HaLiaS είπε...

είναι περίεργο. πρωτομηνιά και καλοκαίριασε. αμέσως.
χαμογέλασα.
κι εγώ.
στο ψιτ και φι.
είναι όπως όταν επιστρέφει ο φίλος που έλειπε στα ξένα.
καλώς ανταμωθήκαμε λοιπόν.
μια γουλιά ούζο στην υγεία μας.
να χαμογελάς.
να χαμογελάμε.
γιατί μόνο έτσι απεμπλεκόμαστε!

καλό μας μήνα και καλό μας καλοκαίρι!

SDRyche είπε...

@ spy
Ούτε αδριάντες ούτε ανακυρήξεις. Αλλά ούτε μια τόση δα πλακετίτσα; Έτσι, για το εφέ.
Τώρα αν περιμένετε προκοπή από μένα, σωθήκατε! Πρέπει να περάσω και μήνα προσαρμογής πάλι.

(αν φωνάξω όμως τον κ.Σελιτσάνο θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε)

@ happypepper
Κι εγώ χαίρομαι. Γιατι να το κρύψωμεν άλλωστε;;;
:)

@ she
Γαβ γαβ :p

SDRyche είπε...

@ butterfly
Επιτέλους δε λες τίποτα.
Θα βάλω τα δυνατά μου. Άλλωστε έχω ξεχάσει το δρόμο που χάνεσαι..

@ halias
Πάντα τα σχόλιά σου μου προκαλούν ένα χαμόγελο. Όμορφο αυτό.
Καλό μας καλοκαίρι φίλε μου. Θα είναι δύσκολο αλλά θα είναι και καλό!

kat. είπε...

πες μου πως συνεχίζεις να γελάς!
πρέπει..
κάντο.. μπας και το πάρω και εγώ απόφαση!!!!!!!

SDRyche είπε...

@ kat.
Να το πάρεις και γρήγορα μάλιστα! Ειδικά τώρα που έχετε χαρές.
Θα κάνουμε μαζί ασκήσεις γέλωτα.

Με το ένα με το δύο με το τριά
Θα γελάσουμε όλοι τρανταχτά
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!

(μη σε μπερδεύει ο τόνος στο τριά , είναι για να κάνει ρίμα) :p

Εντάξει ήταν κρύο, πάω για ύπνο.

PN είπε...

Να μαι κι εγώ ο αργοπορημένος. Τελευταία νιώθω σαν να περνάω από όλα τα Blogs με ετεροχρονισμό. Μάλλον αυτό συμβαίνει. Άντε έλα πίσω να περνάμε και να ακούμε τη σιωπή σου...μεταφορικά...γιατί ουσιαστικά τόσο καιρό την ακούσαμε για τα καλά!!! Καλώς μας επέστρεψες!!!

Hfaistiwnas είπε...

Είχες καιρό να εμφανιστείς και εσύ..
χαίρομαι όμως που θα μείνεις και άλλο μαζί μας!!

Σταλαγματιά είπε...

Απορώ πως αντέχει τόσες μέρες ο Σάκης και δεν μιλάει!!
Μήπως το καταπιέζεις το παιδί;
;)

SDRyche είπε...

@ vk in athens
Αγαπητέ μου φίλε να ξέρεις ότι αυτό το "411" με "πέθανε". Τιμή μου που κάνεις ακόμη τη βόλτα σου προς τα μέρη μου. Κι όσο για τον ετεροχρονισμό, εμένα μου λες;;; Μόνο 3-4 μήνες περάσανε! :p
Να 'σαι καλά!

@ hfaistiwnas
Είχα κάμποσο! :p
Να 'σαι καλά και καλό μήνα!

@ anastasia
Μα είμαι εγώ τέτοιος άνθρωπος; Κάνω εγώ τέτοια πράγματα;
Κοίτα να δεις που το μήνυμά σου έσκασε την ώρα που έγραφα νέα ιστορία. ;) Λογικά όπου να 'ναι θα την ανεβάσω. Κάτι τελευταίες πινελιές έχουν μείνει αλλά "δυσκολεύομαι" γιατί έχει περάσει και καιρός..

Elen Chamelen είπε...

Welcome back λοιπόν....
Πώς τα πέρασες;;

Φιλιά